Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 11 september, 2018.

2018-09-11 07:46 #0 av: Tarotstollan

Mulet men uppehåll och just nu 12 grader.

Inget inplanerat mer än att försöka plocka undan och kasta lite i högarna som ligger lite överallt!
De där planeringarna funkar inte riktigt, flyttar  mest runt skräphögarna verkar det som...Funderar
Får nog beställa en grävskopa eller en sådan där lövblåsare, de ser ut att vara effektiva!Skrattar

Dagens datum gör mig alltid lite olustig då det påminner mig om årsdagen av illdådet i New York, med tvillingtornen och allt runt det som hände.
Hoppas att dagen flyter lugnt för oss alla!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-11 08:30 #1 av: Amandla

Det var någon som sa en gång att en väckarklocka som man garanterat vaknar av ska ha en signal som låter som en katt eller hund som spyr... behöver jag förklara varför jag vaknade före åtta? TystTroligen var orsaken en tom liten pudelmage, för nu har hon gjort sitt ute och ätit frukost. Allt verkar lugnt, håll tummarna för att det fortsätter så Cool

Dagens datum ja... både 9/11, mordet på lilla Sabina på dagisgården (samma  dag och år som tvillingtornen, det kom i skuggan minst sagt), mordet på Anna Lindh... Tårta<- tänt ljus

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-09-11 19:24 #2 av: flocken

Ja denna dagen kommer man alltid minnas. Så fruktansvärt.

Precis lagt yngsta sonen. Värmt 2 bullar. Tycker jag är värd det efter 9 vilda hundar idag. Hur jobbigt det än kan vara är jag så tacksam och lycklig över mitt jobb.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-09-11 22:14 #3 av: Tarotstollan

Usch ja, denna dagen är obehaglig.
Upptäckte när jag kom upp att min sista Kanariefågel hade dött. Fattar ingenting, för i gårkväll när jag nattade henne , hade hon precis ätit och allt var som vanligt.
Hoppas att det gick fort och att hon inte led.Ledsen

#1. Det är många hemska saker som tyvärr glöms bort, när ännu större hemska saker händer.Ledsen
#2. Så underbart att se alla dessa hundar springa fria och vara nära kompisar.Glad

Anmäl
2018-09-12 05:12 #4 av: flocken

Så tråkigt #3 alltid lika jobbigt när ett djur dör. Stor som liten. ❤

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-09-12 08:03 #5 av: Tarotstollan

#4. Ja, alla är ju familjemedlemmar!Ledsen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.