Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 266 ggr
Tarotstollan
9/6/18, 4:34 AM

Godmorgon 6 September, 2018.

Fortfarande mörkt ute och 13 grader.
Har planerat att göra lite ärenden senare, frågan är bara som vanligt om jag kommer iväg och gör dem? Det är egentligen ingen panik men alltid skönt att bli av med sådant som man måste!

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
9/6/18, 5:31 AM
#1

Godmorgon. Var hos kiropraktorn igår. Det var inte mkt rätt i denna kropp. Idag är jag helt mörbultad. Men blir bra när alla inflammationer lagt sig. Tur resten av veckan blir lugn

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tissa
9/6/18, 8:30 AM
#2

God morgon på er. Jag har varit på jobbet sedan igår kl 15. Haft sovjour och sovit gott för en gångs skull 🙂 Sitter nu och väntar på att det ska vara möte innan hemgång. Önskar er en trevlig torsdag 🙏🏼

Amandla
9/6/18, 11:54 AM
#3

Morrn. Trött, ungefär precis som vanligt vid den här tiden (= de flesta timmarna om dygnet… ). Hundfysioterapeuten ska få besök idag, och så ska  jag jobba på förtidsröstningen. Inte många dagar kvar nu till valet. Min allergi bråkar lite, så jag har trappat upp medicinerna i förhoppningen om att det ska lugna ner sig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
9/6/18, 10:16 PM
#4

Blev besviken mina ärenden kunde inte göras, ena stället stängde redan kl. 15. och det andra har jag hört är stängt för renovering, får ta och kolla upp det.
Var ute en sväng nu i kväll, skönt väder om man bara sitter still men att röra på sig var svettigare. Det är så kvavt och lite svårt att andas.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
9/6/18, 10:20 PM
#5

Blev besviken kunde inte göra mina ärenden, det ena stället stängde redan kl. 15 och det andra skall tydligen vara stängt för renovering. Får ta och kolla upp det.
Var ute en sväng nu i kväll och det var skönt om jag bara hade suttit still men att röra sig var en annan sak, det är så kvavt och svårt att andas.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
9/7/18, 11:17 AM
#6

Kvavt och jobbig luft är det helt klart. Klibbigt osv osv. Ingen höjdare, men blir väl bättre när det blir svalare väder.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: