Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 3 September, 2018.

2018-09-03 06:23 #0 av: Tarotstollan

Solen på väg upp, lite rosa dimmigt i kanterna och 10,3.
Båda katterna ligger ute på balkongstolarna och gottar sig, de får väl ligga kvar tills jag är redo att krypa ner i sängen.
Funderar på att gå ut senare i några ärenden men det beror på när jag vaknar.
Ha en bra måndag! Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-03 10:09 #1 av: Amandla

God morgon! Lite mulet här, 15 grader. Idag ska jag hälsa på mina föräldrar och sen jobba med förtidsröstningen. Gråa vovvan ligger på kudden bakom min rygg, hon har huvudet på min axel och snarkar lite lätt HjärtaNu ska jag gå och hänga tvätt.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-09-03 21:19 #2 av: Tarotstollan

Så mysigt det låter med en snarkande vovve på axeln!Glad
Jag kom inte ut idag, sov för länge igen. Fattar inte varför jag är så trött?Får väl börja äta vitaminer mera regelbundet och se om det hjälper.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-03 21:37 #3 av: Amandla

Nu ligger hon tätt  intill mig, mellan mitt ben och soffryggen HjärtaVi har haft en massa annat för oss idag, så det är skönt att komma hem igen och få slappna av.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.