Annons:
Etiketttolkningar
Läst 648 ggr
[11:11]
2018-09-01 20:35

Fråga

Hej, jag har en fråga. Det var en man som gjorde en läsning för mig och fick upp Angel Of Peace tre gånger i rad. Vad betyder det? Någon som vet? Tacksam för svar.

Annons:
Amandla
2018-09-01 20:57
#1

Jag vet inte alls vilket kort det rör sig om, vad var det för lek? Och mannen som lade korten för dig borde kunnat svara på den frågan, gjorde han inte det?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[11:11]
2018-09-01 21:37
#2

Nej, det gjorde han tyvärr inte. Och jag håller inte på med sånt där, så jag vet inte vad kortleken hette. Jag hörde bara att han mumlade någonting för sig själv och sen så sade han att det var konstigt. Att han aldrig hade varit med om det tidigare. Ja, det verkar inte som att vi kommer nå längre med det här. Så typiskt. Hade gärna velat veta vad kortet betydde. Aja, du kan radera tråden nu om du vill.

Tarotstollan
2018-09-01 21:40
#3

Det låter som ett kort från en orakellek och då behöver vi veta precis som Amandla sa vilken lek det är.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[11:11]
2018-09-02 16:29
#4

Jag har tyvärr inte kontakt med mannen som gjorde läsningen för mig. Annars så hade jag frågat honom.

Jag har däremot funderat över om det kanske kan ha en djupare mening. För längesen brukade jag bli kallad för fredsängeln, fråga mig inte varför. Det var bara en sån sak. Men.. varför påpekar dem just det? Känns konstigt i alla fall. Kanske dem vill att jag ska göra någonting.

Tack för att ni svarade, förresten.

Tarotstollan
2018-09-03 00:57
#5

Om de vill att du skall göra något kommer du att få besked och veta vad det är. Lev ditt liv som vanligt och är det så att något skall ske, så kommer det när tiden är inne och rätt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[11:11]
2018-09-03 11:53
#6

Tack, Tarotstollan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: