Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 708 ggr
Tarotstollan
2018-09-01 00:55

Månadens kort September 2018.

Var med och dra kort och se hur månaden September blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
2018-09-01 02:00
#1

Fick Djävulen, så det verkar visa på mera jobbiga saker för mig att ta hand om i denna månaden.
En sak vet jag redan och frågan är väl om det är det som styr hela månaden.

Kortet är faktiskt riktigt fult obehagligt, ser ut som en människa / figur utklädd i en clowndräkt men på huvud är det en grotesk apmask i ena handen har den ett svärd och denna figur sitter och rider på en ilsken svart katt som ser ut som att den vill anfalla något.

Kan ju symbolisera min inre ilska och irritation för att jag inte kan få det som jag vill ha det eller inte ens vet hur jag vill ha det, utan att behöva (som det känns) överanstränga min inre och yttre både vilja och ork?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2018-09-02 12:16
#2

Bägarpage fick jag. September blir en månad av arbete och tillbakablickar. Det verkar rofyllt och jag kommer att få mycket gjort, för jag kommer att vara fokuserad och centrerad.

Tissa
2018-09-04 12:55
#3

Jag fick prästinnan. Dags att ta fram tron på mig själv och stå stadigt på jorden. Makes sense. Skall åter till jobbet imorgon efter semestern och där är det turbulent…

Tarotstollan
2018-10-01 02:54
#4

Här har varit både ömsom ris ömsom ros. Fått lite mera förslag att arbeta med, mot det negativa.
Bara så jobbigt att börja och verkligen ta tag i det, då det blir så stort allting så fort jag skall göra något.
Det slukar så mycket tid, arbete och energi jag känner mig inte beredd att satsa så hårt och mycket tid på det, inte nu i alla fall.
Tycker nog att kortet Djävulen passade ypperligt bra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2018-10-01 06:27
#5

Jag har inte varit så värst fokuserad och centrerad, men en del har jag nog fått gjort. 🙂

Tissa
2018-10-01 07:44
#6

Försöker stå stadigt med lite blandat resultat 😏

Annons:
Upp till toppen
Annons: