Annons:
Etiketttarotlekens-bilder-färger-symboler
Läst 856 ggr
spiritoffalconer
2018-08-19 09:51

Tror att det finns ett ljus i det tuffa som är jus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser lovande ut kanske till våren då fåglarna börja komma hem igen . En kärlek är långt borta men när vi väl träffas så klickar det fort dock ska man vara försiktig med alla känslor på en gång någonting med nymåne i vår . Musik harmoni vägarna korsas tidigare men efter lite jobb från min sida ser jag hur jag skall ta mig till personen. Kan vara ny vänskap eller kärleken . Som kommer ge nytt ljus i livet.

Annons:
Tarotstollan
2018-08-19 10:44
#1

Ser att du redan lagt för början av nästa år, har du gjort det tidigare och vet du att det stämde?
Vilken lek använder du?

Jag har bara dragit kort för hela året precis vid årsskiftet men sen glömmer jag att kontrollera om det stämt eller ej.🤫
Borde ju egentligen kolla varje månad med de korten och månadskortet jag drar varje månad och lägger in här i månadstråden…🤐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

spiritoffalconer
2018-08-19 17:21
#2

Glömmer lätt vilka årsläsningar man gjort. Men denna skall jag försöka komma ihåg . . Det tar stämt ibland men bara väldigt väldigt ytligt men denna läsningen känns mer djup i . Tarotleken kommer jag inte ihåg vad den heter men ska försöka hitta vad den heter det är min favorit lek då vackra bilder som kan tala till själen .

spiritoffalconer
2018-08-19 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Baksidan tyär har jag tappat bort namnet

Tarotstollan
2018-08-19 20:32
#4

Tack! Ja, det var en vacker lek och hade nog velat ha den själv. Jag får söka runt och se om jag kan hitta vilken det är.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

spiritoffalconer
2018-08-19 23:53
#5

Ska se om jag hittar boken man gick med men det kan ta ett tag håller på att flytta allt är typ ner packat men letar lite mer .

Tarotstollan
2018-08-20 00:24
#6

Tack men jag skall gräva vidare i mina böcker nu i natt.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
2018-08-20 01:25
#7

Jag har hittat den och det är Mystic Dreamer Tarot.

Har tittat på den många gånger men var lite osäker om det var den eller inte, tittar ju på så många lekar så jag blandar ihop dem.  Kan inte bestämma mig för om jag skall köpa den nu eller senare, antagligen blir det snart.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

spiritoffalconer
2018-08-21 21:17
#8

Aa. Härligt att du hittade namnet på leken. Du får ta och känna efter hur du skall göra.

Upp till toppen
Annons: