Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 729 ggr
flocken
2018-08-10 05:25

Intuitionsövning 10 aug.

Idag vaknade jag innan klockan ringde. Varför?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-08-10 05:29
#1

Ett riktigt oväder gick över oss. Det blixtrade o mullrade i ett, samtidigt som regnet öste o det blåste. Fick ta upp Dexter i sängen så fick jag ligga sked med honom med en arm över kroppen. Han skakade och var orolig men klarade det ok. Varit en jobbig vecka med flera svåra anfall av hans ptsd ( posttraumatisk stress)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
2018-08-10 07:46
#2

Jag tog oväder för här har det åskat rejält så intuition kan jag inte berömma mig av! Mvh/WL😃

flocken
2018-08-10 08:35
#3

Grattis wonnalesan. Var ett riktigt oväder som drog över.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2018-08-10 09:05
#4

Grattis Wonnalesan! 🏆Oväder var det, här också. Jag gick upp och stängde av dator med mera, sen somnade jag kvickt om igen efter att ha gosat med yngsta vovvan en stund, hon reagerade på de första kraftiga smällarna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2018-08-10 14:28
#6

Oväder. Stackars Dexter!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Lussan20
2018-08-10 14:36
#7

Min gamla Ella blev rädd av värsta knallen. Hon har aldrig varit skotträdd, men  min förra var rädd för allt, men tuff utåt. Så även gamla hundar kan reagera på stora oväder.

Jag kan inte ta övningen i morgon, kanske någon annan av de som lyckades kan offra sig. Grattis till alla som  tog det rätta. Mvh/WL🌺

Vixxen
2018-08-10 22:36
#8

Trodde på huvudvärk.

Upp till toppen
Annons: