Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 10 Augusti, 2018.

2018-08-10 04:05 #0 av: Tarotstollan

Vid 01.30 tiden började det blåsa halv storm här och med det kom åskan och regnet. GladDet mullrar och blixtrar på avstånd men knappt något nära här. Hoppas att det fortsätter regna hela natten, det är ju det som är det viktigaste!Tummen upp
Skall sova några timmar och sen är det dags för tvättstugan.

Ha en bra fredag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-08-10 09:07 #1 av: Amandla

Morrn! Vet inte vad klockan var när ovädret drog över här, det bullrade så hela huset skakade stundtals FörskräcktTur att jag inte är rädd för åskan, även om jag inte uppskattar blixtnedslag förstås. Märkligt nog somnade jag fort om, har fortfarande lite svårt att förstå att jag äntligen sover mer normalt.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.