Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1395 ggr
Tarotstollan
7/1/18, 2:40 AM

Månadens kort Juli 2018.

Var med och dra kort och se hur månaden Juli blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
7/1/18, 3:15 AM
#1

Mitt månadskort blev Tornet. Visar verkligen på fortsättning  från förra månaden!😮
Nu måste jag åtminstone börja….🤔
avsluta något….🤐
Ja, det finns små grejer jag kan börja med, så åtminstone något kan bli avslutat!😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
7/1/18, 10:09 AM
#2

Varje lång resa börjar med ett litet steg, Tarotstollan 👍

Mjaha. Jag fick hela tre kort den här gången.

7 i stavar, 3 i bägare, 3 i stavar.

7 i stavar talar till mig om trassel, budskap, förvirring, att kämpa på och fortsätta framåt fast allt känns ovisst.

3 i bägare och 3 i stavar talar om framgång och förbättringar vad gäller flera områden: ekonomi, visdom, familj, allt löser sig och allt faller på plats.

Så, lite trassel i början av månaden men så blir allt bra.

Vi får se hur väl det stämmer 🙂

fridelfina
7/1/18, 11:05 PM
#3

Ess i bägare fick jag, det verkar som att juli blir en bra månad relationsmässigt!

 
 

[NeferNefer]
7/5/18, 8:52 PM
#4

Skönt att kunna gå tillbaka till den här tråden och kolla vad det var för kort jag fick egentligen. Just nu råder trassel och förvirring. Jag ser fram emot de två andra korten.

Tarotstollan
7/5/18, 9:26 PM
#5

Jag har en bok där jag också skriver vilka kort jag drar. På det viset kan jag se vilka kort som återkommer och pekar på samma saker i mitt liv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
7/5/18, 9:28 PM
#6

Det var en bra idé ☝️👍🌺

Annons:
Tarotstollan
8/1/18, 2:15 AM
#7

Mitt kort Tornet visar på att det mesta i mitt liv behöver startas om och börja byggas upp från en bra grund innan jag går vidare. Undrar bara vad jag skall börja med?

Tiden har gått långsamt, kanske för att jag behöver tänka mera på detta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
8/1/18, 2:23 AM
#8

Mina kort stämde rätt väl 🙂

fridelfina
8/8/18, 10:59 PM
#9

Lite sen avstämning här då: Jo, juli vart en hyfsad månad vad gäller relationer, inga extraordinära relationer, men de vanliga var ok! 👍

 
 

Upp till toppen
Annons: