Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 439 ggr
Tarotstollan
6/12/18, 5:52 AM

Godmorgon 12 Juni, 2018.

Här är mulet men uppehåll för stunden. Just nu lite över 13 grader.

Ha en bra tisdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
6/12/18, 6:12 AM
#1

Hoppas dagen blir bättre än natten. Svettats så sängen var blöt o mitt i allt fick jag en muskel kramper i vaden. Känner fortfarande av det. Sen vaknade yngsta sonen innan 04.30.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
6/12/18, 10:37 AM
#2

Usch då, flocken, såna nätter är jobbiga. 

Jag har sovit hyfsat som så ofta numera, och jag är tacksam för varenda timme jag får sova efter 35 års sömnproblem. Idag ska jag åka en liten tur med min mor 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
6/13/18, 12:45 AM
#3

#1.Ja det är jobbigt med dessa varma nätter. Det blir inte mycket sammanhängande sömn här heller.

Magnesium skall vara bra mot kramp, jag har blivit bättre  i mina ben efter jag började med tillskott. Hade ofta kramp i vaderna innan också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/13/18, 10:48 AM
#4

Magnesium hjälper mig också, men jag har nog testat 10-15 olika sorter innan jag hittade rätt. De flesta kraschar min mage, det är något i kapslarna som inte är så bra för mig. Nu äter jag Super Cal-Mag 300 från Bodystore, tar tre varje kväll och då håller sig både myrkrypningar och vadkramper borta, plus att jag sover bättre.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: