Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 491 ggr
Tarotstollan
6/11/18, 5:26 AM

Godmorgon 11 Juni, 2018.

Här har regnat fint hela natten men nu är det uppehåll. Ändå skönt att det kom så försiktigt med tanke på den torra jorden, som hade sköljts bort annars.
Mycket friskare ute nu och skönt att kunna känna dofterna från det gröna, tyvärr är det mesta i blomsterväg redan överblommat.
Jag plockade några Jasmingrenar härom dagen och redan då sjöng de på sista versen men de doftade ljuvligt.

Hoppas att ni får en bra måndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
6/11/18, 12:23 PM
#1

Det har bara kommit lite regn här under natten, hoppas det kommer mycket mer de närmaste dagarna för det behövs. Fast gräsmattan är klart piggare, det frasar inte längre när jag går över den 🙂

Dpftschersmin, även kallad smultronschersmin är en av mina stora favoriter, i höstas fick jag några små skott som jag planterade. En är nästan död pga torkan, de två andra har vuxit litegrann och har några små knoppar som börjar slå ut. Doften är ju helt ljuvlig!😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
6/11/18, 11:17 PM
#2

Du får vattna dem! 😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/12/18, 10:32 AM
#3

Nja, kommunen vill att man tänker på vad man använder vattnet till så jag är snål. Småbuskarna får bara så att de överlever, det där med blommor och bär, på de som får såna, är inte så himla viktigt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: