Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 11 Juni, 2018.

2018-06-11 05:26 #0 av: Tarotstollan

Här har regnat fint hela natten men nu är det uppehåll. Ändå skönt att det kom så försiktigt med tanke på den torra jorden, som hade sköljts bort annars.
Mycket friskare ute nu och skönt att kunna känna dofterna från det gröna, tyvärr är det mesta i blomsterväg redan överblommat.
Jag plockade några Jasmingrenar härom dagen och redan då sjöng de på sista versen men de doftade ljuvligt.

Hoppas att ni får en bra måndag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-06-11 12:23 #1 av: Amandla

Det har bara kommit lite regn här under natten, hoppas det kommer mycket mer de närmaste dagarna för det behövs. Fast gräsmattan är klart piggare, det frasar inte längre när jag går över den Glad

Dpftschersmin, även kallad smultronschersmin är en av mina stora favoriter, i höstas fick jag några små skott som jag planterade. En är nästan död pga torkan, de två andra har vuxit litegrann och har några små knoppar som börjar slå ut. Doften är ju helt ljuvlig!Kär

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-06-11 23:17 #2 av: Tarotstollan

Du får vattna dem! Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-06-12 10:32 #3 av: Amandla

Nja, kommunen vill att man tänker på vad man använder vattnet till så jag är snål. Småbuskarna får bara så att de överlever, det där med blommor och bär, på de som får såna, är inte så himla viktigt. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.