Annons:
Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 812 ggr
_Fisken
2018-05-30 11:06

Pendel. Vad håller jag på med?

Hej! Jag har alltid haft problem med jordstrålning. Den påverkar mig. jag blir trött och får ont. För att göra en lång historia kort så kom jag fram till att mineralstenar och kristaller (vad nu skillnaden är) släcker ut denna jordstrålning. Därmed får jag heller inte ont på morgonen när jag kliver ur sängen. Beställde därför 3 stenar. 
Historia 2 som jag ska korta ner lite: En syster till mig pratade om "en "pendel".  Nyfiken som jag är tog jag ett kors jag har i en kedja och höll den ovanför en av stenarna (ametist). Den började svänga vilt, medsols.  Jag tog de andra (bergskristall och rosenkvarts) och även där snurrade det men inte lika stora svängar.  Sen läste jag om rening så jag gjorde ren dem i vatten. Då snurrade alla tre lika kraftigt. 
Min hematit-ring gav snurr åt olika håll beroende på hur den lades på bordet.  Jag placerade den på bergskristallen och lät den ligga där i 10 min. Sen snurrade den åt samma håll (medsols) oavsett hur jag vänder den.

Det hör till saken att jag sade högt (innan jag började pendla) att om "grejen" var bra för mig skulle den snurra medsols. Var det dåligt för min skulle det snurra motsols. 
Elektronik snurrar motsols..typ telefonen, klockan etc. 
Mediciner och kristallerna, medsols. Kakor, tobak = stillastående.

Jag frågar mig nu: Vad håller jag på med?

Annons:
Tarotstollan
2018-05-30 22:42
#1

Det är bara du själv som vet vad du vill få fram från dina pendlar, så de svar du får av dem kan bara du själv tolka.

Jag vet tyvärr inte så mycket om att arbeta med pendlar, då de inte fungerar för mig.
Antar att läsa på och undersöka själv är nog det enda jag kan råda dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

_Fisken
2018-05-30 23:26
#2

Ja. Jag ska nog läsa mer om det.

Upp till toppen
Annons: