Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 586 ggr
Tarotstollan
5/30/18, 5:57 AM

Godmorgon 30 Maj, 2018.

Solen redan uppe och fåglarna kvittrar för fullt. 15 grader ute och nästan 26 inne, trots tvärdrag.
Skulle gått och lagt mig men jag har fått tänka om, så fort klockan blir 7 så skall jag ta på mig och gå och handla. Jag har inget val för jag måste fylla på i skåpen. Även katterna är sura eftersom de inte fått något godis på 3 dagar.
Hoppas att ni får en bra onsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
5/30/18, 6:15 AM
#1

Ännu en varm dag o varmare ska det bli. Se om vi orkar undersöka en ny skogsväg idag. 9 hundar idag. Snart ska min foder hund flytta hem till sina ägare igen. Bott här sen november. Men kommer bli skönt att bara ha min Dexter igen. Inte hunnit träna honom på denna period då foderhunden krävt så mkt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
5/30/18, 7:07 AM
#2

Morn Morn ! Uppstigen , varmt är det . Ska med pappa till röntgen idag , han hade o t i bröstet igår , Hoppas det går bra . Ha en fin solig dag alla! Kram 😀❤️👍

HH 🙂

Amandla
5/30/18, 10:29 AM
#3

Varmt är det ☀️Igår var första dagen som jag klagade över värmen, även jag blir mättad på sol och hetta. Idag ska jag åka med min mamma och handla lite blommor. Rättare sagt, hon ska handla, jag ska köra bilen. Onekligen är det ju svalare i en bil med ac än utomhus, så det känns inte som någon uppoffring.

Stollan, hoppas att du får sova gott trots att det är varmt.

Flocken, visst är det skönt att känna att man hinner med det man ska med hundarna.

Soligajag, hoppas att din pappa inte har några allvarliga problem.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Soligajag1
5/30/18, 1:30 PM
#4

#3 Tack så mycket Amanda för din omtanke , 😀❤️ Allt gick bra, nu vilar han! Kram 😀❤️ Ps. Toppen med AC i bilen. Va gullig du är som Hjälper Mor din. Tror vi alla är mätta på värmen , men Hellre varmt än att det regnar vareviga dag !! Man kan sätta sig i skuggan ! Pust 🌚

HH 🙂

flocken
5/30/18, 2:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3 Ja avskyr när träningen blir åsidosatt. Mindre skoj när 45 kg hund hoppar mot besökande. Dax att ta tag i hans träning igen Blev nästan 2,5 timme ute. Nya vägar o vi var både skitiga svettiga o trötta sen. Men hittar man ett sånt här ställe är det värt det

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
5/30/18, 7:05 PM
#6

Skönt att höra, Soligjag! Ac är ett måste i bilar, tänk förr när man bara hade en fläkt… den gick för fullt jämt på sommaren trots att fönstren var nedvevade. 

Härligt ställe, flocken 🙂En äldre släkting blev omkullknuffad av en hund på 90 kg,  hon bröt benet 😕 Alltså, har man en stor hund så gäller det ju att hålla koll på den, det är alltför lätt att den råkar skada andra trots att den kanske bara är glad.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
flocken
5/30/18, 7:52 PM
#7

#6 Ja framförallt är det viktigt med en stor hund. Min foderhund hade i 4 år levt utan regler o var enl mig o mannen nästintill okontrollerbar. En schäfer/ labrador. Mitt fokus har legat där. Kommer bli skönt att kunna fokusera på Dexter o hans ptsd.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: