Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 24 april, 2018.

2018-04-24 08:13 #0 av: Tarotstollan

För 4 månader sedan var det julafton, tänk vad tiden går fort!
Här regnar det för fullt och vi har + 6, 7.Regnar
Är på väg ner i bingen men som vanligt kom jag på en grej som jag bara skulle......Lipar
Måste ut senare under dagen och hämta paket, hoppas att regnet lugnat ned sig tills dess.
Ha en trevlig tisdag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-04-24 09:37 #1 av: Amandla

Morrn! Du är verkligen en äkta nattuggla GladJag har blivit mer kvällstrött med åren, men får fortfarande passa mig så jag inte förskjuter sänggåendet mer och mer för vips är jag uppe tills klockan tre på natten. En av mina söner har en dygnsrytm som nog snarare är på 27-28 timmar istället för 24, han kämpar ordentligt för att hålla ordning på när han måste lägga sig för det blir svårt att sköta ett jobb annars.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-04-24 12:47 #2 av: flocken

Här är man kvälls trött. Sover oftast kl 21. Klockan ringer 05 om jag får sova så länge.

Lunch vila. Var ute o busade med 10 hundar på fm på en stor äng. Lycka

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.