Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 379 ggr
Tarotstollan
2018-04-20 05:12

Godmorgon 20 April, 2018.

Idag står tvättstugan på schemat och sen är det tänkt att jag skall gå ut och handla lite.
Tänkte köpa lite frukt, så jag har något att äta under målningskursen på lördag. De bjuder på kaffe/te och bulle men vill gärna ha lite mer att tugga på.
Ser att morgondagen skall bli lika varm som igår men sen skall tydligen temperaturen sjunka rejält i några dagar.
Ha en bra fredag och slut på jobbarveckan!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2018-04-20 11:01
#1

Jag måste också handla, har lite väl tomt i kylen just nu. Frysen är helt okej men det ska kompletteras lite. Har beställt min astmamedicin på Apotea, har helt missat att jag inte hade någon kvar för den kommer i trepack och det brukar vara rörigt i mitt medicinskåp. Häromdagen städade jag där och upptäckte hur det stod till, men kom jag ihåg att beställa? Nej… himla smart är det att om man beställer före kl 12 och för över 600 kr så får man gratis hemleverans under kvällen samma dag. Astmamedicin är rätt dyrt så den gränsen är inte svårt att komma över.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2018-04-20 16:35
#2

Här är det högsommar värme. +26. För mig alldeles för varmt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2018-04-20 17:48
#3

Tvätten avklarad och nu väntar jag på att det skall bli lite svalare, så jag kan gå ut utan att tuppa av i värmen. Det räckte med hur dåligt jag mådde igår av värmen, när jag var ute och handlade.🥵
Solen lyser direkt på min balkong just nu, så jag har ingen aning om hur varmt det är men + 24,3 och lite soldis är det på den sidan enligt min inne termometer. Fast det blåser ganska bra här också, så det håller kanske nere tempen lite.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2018-04-20 18:39
#4

Jag älskar värmen! Tyvärr är det lite molnigt nu och blåser en del, hoppas verkligen att det blir lika härligt imorgon som det varit idag 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: