Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 369 ggr
Tarotstollan
4/17/18, 8:30 AM

Godmorgon 17 April, 2018.

Här är mulet och + 7, 3.
7-Fast är ute och kör sopmaskinen, antagligen bäst att passa på idag när det inte dammar lika mycket.
Skönt att bli av med en del av allt grus som ligger överallt. Jag har flera gånger halkat i gruset så att jag nästan ramlat, det är lika farligt som is har jag märkt!

Ha en bra tisdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
4/17/18, 10:22 AM
#1

Inget grussopande här än, men det är bara strax över 100 meter vi behöver gå på asfalt innan vi kommer till grusvägar och ängar, så halkrisken är inte direkt överhängande 😎


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
4/17/18, 6:11 PM
#2

Tog alla 9 hundar & åkte till Kalmar idag. Vi placerade oss i en rasthage så hela gänget kunde busa. +18 idag & sol.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
4/17/18, 11:47 PM
#3

Härligt med dessa rasthagar, där hundarna kan få leka i trygghet. Såg på nyheterna att det var flera kommuner som börjar satsa på rasthagar numera. Visserligen inhägnade men det skyddar ju både hundarna, viltet och rädda människor.
Fast skönast för hunden vore ju om den fick springa fritt men som sagt, det finns ju andra att ta hänsyn till.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
4/18/18, 5:14 AM
#4

Vi har alldeles för få rasthagar här omkring. 5 mil till närmsta. 9 hundar släpper man inte precis lösa hur som.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
4/18/18, 6:47 PM
#5

Skulle tro att det är ont om rastgårdar överallt i hela Sverige. Det skulle väl behövas en i varje bostadsområde och de bör väl vara ungefär i storlek med ½ -1 fotbollsplan vardera.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: