Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Månadens kort April 2018.

2018-04-01 04:06 #0 av: Tarotstollan

Var med och dra kort och se hur månaden April blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-04-01 04:46 #1 av: Tarotstollan

Här blev det Månen.
Mitt favorit kort!
Dolda saker i det undermedvetna som behöver komma till ytan och bearbetas. Jag vet vad det rör sig om och det har hållit på länge nu....

Anmäl
2018-04-01 10:59 #2 av: [NeferNefer]

Jag fick 3 i stavar. Det låter bra. Jag fortsätter det som påbörjades förra månaden så det här kortet blir helt perfekt!

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-05-01 03:49 #3 av: Tarotstollan

Tja,  Månkortet, döljer mer än det visar...
Vet inte riktigt, det känns som om denna månaden har varit nedtonad och försiktig på något vis. Funderingar och planeringar, det går sakta med mitt tankemönster men jag tror att det går framåt......Funderar

Anmäl
2018-05-01 08:45 #4 av: [NeferNefer]

3 stavar stämde mycket väl.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.