Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Onsdag 21 mars 2018.

2018-03-21 03:25 #0 av: Tarotstollan

God morgon!Sol
Hoppas att solen tittar fram under dagen idag också! Det märks att snö-högarna har sjunkit ihop, även om det är flera minusgrader under nätterna.
Har många planer för vad jag vill göra senare under dagen men om det blir så är en annan fråga.
Man kan alltid planera och sen ändra sina planer!Skämtar
Ha en bra dag!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-03-21 11:00 #1 av: Amandla

Morrn! Idag blir det en tur till den lite större staden en timmes resa bort. Mamma och jag gör sällskap, vi behöver båda lite nya kläder Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-03-21 21:09 #2 av: Tarotstollan

Solen kom upp men det var disigt mest hela tiden. Varit ute och handlat lite mat och annat. Trött som vanligt och nu skall jag fixa lite att äta och sen blir det tv och dator resten av kvällen och antar natten också.Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.