Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 414 ggr
Tarotstollan
3/20/18, 5:20 AM

Godmorgon, tisdag 20 mars 2018.

Ute snöar det och har så gjort sen i går kväll, då hade det kommit 2 cm. Antar att snömängden ökat men snöandet är inte lika intensivt nu som det var i går kväll.
Får se om jag går ut senare under dagen, gårdagens handlande har som vanligt satt sig i min nacke och skuldror så jag borde egentligen vila men det är svårt när pengarna prasslar och skramlar i plånboken och mycket fortfarande fattas i skåpen.
Just nu har jag - 4, 8 på balkongen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Soligajag1
3/20/18, 5:42 AM
#1

Gomorron `🙂 

Ja, här snöade det med igår , , nu är är det -3 och solen skiner . 

OJojoj, , vad du har handlat , för mig blir det lite handling vid lön nästa vecka.  🙂

HH 🙂

flocken
3/20/18, 5:44 AM
#2

Igår var de & tog bort snöhögen utanför oss. Yngsta sonen på 5 år var helt otröstlig när han såg det. Hans älskade snöhög. De var så dumma som tog hans snö. O som mamma blir man själv ledsen när man ser sitt barn så ledsen. Blir 2 promenader som vanligt idag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
3/20/18, 5:48 AM
#3

#1. Här har himmelen bara precis börjat att ljusna i kanterna, så jag ser att solen är på väg upp!👍
#2. Ja, det är inte lätt att vara liten och förstå varför lekplatsen forslas bort. Hoppas att han hittar någon annan snöhög att leka i.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
3/20/18, 5:55 AM
#4

#2  Ojojoj, , då , stackars son.  Såg du inte när dem skottade utanför så du kunde säga åt dem att lämna en snöhög till din son ! 😉 Eller gå ut själv sen, , fixa en "hög" åt honom!! 🙂

Jag gillar inte snö alls . Men men, , , barnen blir ju så glada när det snöar , vill leka i den! 

#3 Det är så skönt när det är ljusare på mornarna , , man blir mycket piggare och vill gå upp. 😉

HH 🙂

Tarotstollan
3/20/18, 5:59 AM
#5

#4. Jag sover bäst när solen står högst på himmelen! 😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
3/20/18, 6:06 AM
#6

De kom & pratade med mig. Var i trädgården med alla hundar. Då så jag faktiskt att nu blir sonen ledsen. Det är inte lätt att vara 5 år & förstå att det skulle försvunnit Hur som.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Amandla
3/20/18, 10:14 AM
#7

Morrn! Strålande sol här och ett par plusgrader, det blir härligt att gå ut och sitta på min favoritplats under våren i trädgården. Snön sjunker ihop fort nu ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: