Sajten och medlemmarna

Nya medlemmar, välkommna!

2018-02-19 03:00 #0 av: Tarotstollan

Vi har fått många nya medlemmar under åren som gått och det vore jätteroligt om ni ville presentera er och berätta lite  om hur ni hamnade hos oss och om er tarotväg!
Har ni frågor eller några funderingar tveka inte att fråga oss, berätta om era tarotlekar eller vad ni nu vill dela med er av!
Läs igenom våra sajt- och skrivregler och känn er varmt välkomna!Hjärta
https://tarot.ifokus.se/discussions/4f241f9ad4ebea65ff004f6d-skrivregler?stickies-1

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-02-06 10:12 #1 av: Amandla

Finns det några nya medlemmar som vill presentera sig? Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-02-16 20:21 #2 av: spiritoffalconer

Powerofthebass var mitt tidigare namn här . Ingen ny hittade tillbaka hit efter några något år

Anmäl
2019-02-16 20:35 #3 av: Tarotstollan

Kul att du är tillbaka!Tummen upp

Anmäl
2019-05-10 08:33 #4 av: Soligajag1

#1 Det va nog likadant för mig , blev medlem här för nåt år sen, gick ur och nu hittat tillbaka .  Får se vad det ger mig .

Jag är intresserad av tarot i allmänhet , men inga sessioner , nyfiken såklart .  Jag är en poesi människa , älskar att skriva dikter , rim och noveller.  Jag har skrivit en del , finns på en sight . Glad 

Soligajag1Sol

HH Glad 

Anmäl
2019-05-10 08:49 #5 av: Tarotstollan

Välkommen in Soligajag1!Tummen upp

Anmäl
2019-10-30 23:24 #6 av: QASIK

Jag är lite dålig på att presentera mig, för antingen pratar jag för mycket eller för lite :)

Är lite av en tomboy i både intressen och klädstil och ändå tycker både barnen och vännerna att jag är en fjolla :D
Jag älskar stora fordon (tåg, fartyg, mm), historia, politik, korsord och gillar att diskutera. Kan låta bossig ibland när jag skriver, men det är inte min avsikt. Ibland får man för sig att man vet saker och vill i nästa stund sjunka under jorden när man inser hur fel man har.

Jag är rätt osocial IRL och en av mina största rädslor är att höra frågan "när ska vi ses?" Har fullt upp med jobb och familj, så att prata om dittan och dattan på nätet är perfekt! Min inre krets är likadan så jag har de bästa vännerna i världen :D . 
Jag kan NOLL om Tarot men vill lära mig. Samtidigt är jag lite rädd. Jag har beställt Art Nouveau-leken på 22 kort. Den får bli min premiärlek så får jag se hur det går.

Gruppen här inne verkar vara rar och omtänksam. Det gillar jag, så ni får nog stå ut med en glömsk, virrpannig QASIK (Anna) lite då och då.
Hjärta

Medarbetare på Personlig Utveckling
Livet är inte slumpartat av en tillfällighet
~Angelus Ulisses~

Anmäl
2019-10-31 00:01 #7 av: Tarotstollan

Välkommen in QASIK!Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.