Annons:
Etikettersajtenmedlemspresentationer
Läst 2108 ggr
Tarotstollan
2/19/18, 3:00 AM

Nya medlemmar, välkommna!

Vi har fått många nya medlemmar under åren som gått och det vore jätteroligt om ni ville presentera er och berätta lite  om hur ni hamnade hos oss och om er tarotväg!
Har ni frågor eller några funderingar tveka inte att fråga oss, berätta om era tarotlekar eller vad ni nu vill dela med er av!
Läs igenom våra sajt- och Skrivregler och känn er varmt välkomna!❤️
https://tarot.ifokus.se/discussions/4f241f9ad4ebea65ff004f6d-skrivregler?stickies-1

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

  • Redigerat 10/19/20, 11:04 AM av Amandla
Annons:
Amandla
2/6/19, 10:12 AM
#1

Finns det några nya medlemmar som vill presentera sig? 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
spiritoffalconer
2/16/19, 8:21 PM
#2

Powerofthebass var mitt tidigare namn här . Ingen ny hittade tillbaka hit efter några något år

Tarotstollan
2/16/19, 8:35 PM
#3

Kul att du är tillbaka!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
5/10/19, 8:33 AM
#4

#1 Det va nog likadant för mig , blev medlem här för nåt år sen, gick ur och nu hittat tillbaka .  Får se vad det ger mig .

Jag är intresserad av Tarot i allmänhet , men inga sessioner , nyfiken såklart .  Jag är en poesi människa , älskar att skriva dikter , rim och noveller.  Jag har skrivit en del , finns på en sight . 🙂 

Soligajag1☀️

HH 🙂

Tarotstollan
5/10/19, 8:49 AM
#5

Välkommen in Soligajag1!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Adur
1/3/20, 8:36 PM
#9

Hej alla!

Jag har dragits till Tarot ända sedan jag var ung, men jag har principiellt viftat bort det som trams. Min omgivning har alltid varit minst sagt sval inför sånt som inte går att förklara med förnuft och naturvetenskap. 

Men det senaste året har jag bestämt mig för att ge tusan i vad min omgivning tycker och tänker. Jag har äntligen insett att jag faktiskt är gammal nog att göra precis vad jag vill. I denna medelålderskris - som innefattar såväl uppbrott från ett förhållande som att inleda psykodynamisk terapi - gjorde tarotkorten comeback i mitt medvetande. Plötsligt en dag visste jag bara att jag behövde dem.

Man kan ju för övrigt vara både förnuftig och naturvetenskapligt lagd, och ändå se potentialen i Tarot. 😃

Nu använder jag korten varje dag. Jag är fortfarande försiktig med att tolka åt andra, men det händer av och till. Reaktionen blir varje gång förvåning över hur träffsäkert det är.

Tarotstollan
1/3/20, 9:01 PM
#10

Välkommen in Adur!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: