Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Månadens kort Februari 2018.

2018-02-01 04:58 #0 av: Tarotstollan

Var med och dra kort och se hur månaden Februari blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-02-01 05:53 #1 av: Tarotstollan

Mitt kort blev Översteprästinnan.

Tolkar som att jag skall använda min inre visdom, det jag redan vet. Leta djupt i det inre och använda det för att utvecklas.

Anmäl
2018-02-02 13:31 #2 av: [NeferNefer]

Jag fick XIII Döden. Jag kan tänka mig en eller båda av två saker. Vi får se.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-03-01 03:53 #3 av: Tarotstollan

Jag tycker att mitt kort stämt väldigt bra denna månaden. Kanske inte på det sätt jag trodde först utan mer i det tysta.
Jag har som vanligt tänkt mycket och vill ännu mer...

Anmäl
2018-03-01 07:12 #4 av: [NeferNefer]

Mitt kort stämde också bra. En viktig sak i mitt liv har avslutats definitivt och jag har påbörjat något helt nytt i stället.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.