Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar

Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Tarotkort med häxor

2018-01-05 17:47 #0 av: Christina_46

Hejsan Glad

Jag har nyligen sett en kort video med tarotkort som det är häxor på. Tyckte att den var så uttrycksfull så jag skulle vilja ha den. Men jag vet inte vart jag ska leta för att hitta på den. Den är på engelska. Men jag vet inte vad den heter.

Är det någon som har förslag på var jag ska söka efter den?

Anmäl
2018-01-05 17:50 #1 av: leemland

Du kan gå in på denna sidan och leta http://www.aeclectic.net/tarot/  . Tror man kan söka via kategori annars söker du bara själv Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2018-01-05 19:28 #2 av: Christina_46

Tack så mycket leemland. Då ska jag kika där

Hjärta

Anmäl
2018-01-05 21:28 #3 av: Christina_46

Hi hi. Nu har jag tittat på tarotleken Skrattar

Everyday Witch Tarot heter den. Få se om jag beställer den.. 

Anmäl
2018-01-05 22:02 #4 av: Tarotstollan

Kul att du hittade den! Den är fin och det är en lika fin bok som kommer med om du beställer hela setet på en gång. Alla korten är avbildade i färg och det finns plats för egna anteckningar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.