Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Köp, Byt & Sälj

Öva på läggningar!

2017-11-14 15:36 #0 av: madde_1991

Hej! Jag har gått en tarot utbildning där jag blivit diplomerad, och känner att jag nu vill öva på några stycken innan jag själv känner mig färdig.!

Jag tänker att jag börjar med 5 stycken sen får vi se efter det, så först till kvarn till den som känner att den vill ha en läggning :)

Mvh Madde.

Anmäl
2017-11-14 15:37 #1 av: [NeferNefer]

Väldigt gärna. Du får så klart feedback Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-11-14 15:40 #2 av: Herveaux

Jag ställer gärna upp!

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster, Guldhamster och Hundar
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-11-14 16:17 #3 av: parsley

Du får gärna lägga för mig också. 

Anmäl
2017-11-14 17:01 #4 av: Pyttelite

Hur funkar det? Kan vara kul.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Anmäl
2017-11-14 20:36 #5 av: Christina_46

Hej. Du får gärna lägga för mig också 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.