Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Månadens kort November 2017.

2017-11-01 01:06 #0 av: Tarotstollan

Var med och dra kort och se hur månaden November blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-11-01 02:56 #1 av: Tarotstollan

Mitt novemberkort blev 5 Översteprästen men i denna leken Legacy av Ciro Marchetti heter kortet Faith.
(Kommer att tänka på George Michaels låt och skiva Faith!)Glad
Vet ju att den inte har något med detta kortet att göra men tankarna finns  ju där ändå!
Jag tolkar kortet som att kunskapen finns  och behöver jag mer vetskap så skall jag bara fråga!

Anmäl
2017-11-01 07:05 #2 av: [NeferNefer]

Mitt kort för november är 6 i stavar. Mycket att göra och allt kommer att gå alldeles galant! Det låter bra, för jag har sannerligen en hel del intressant planerat Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-12-01 13:19 #3 av: [NeferNefer]

Och så blev det. Allt gick alldeles galant. Jag är mycket nöjd med min november.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-12-01 13:23 #4 av: Tarotstollan

Funderar på vilken kunskap det är jag skall ta till mig. Det har varit lugnt och inget nytt har direkt hänt. Däremot fick jag backa om mer kunskap när min målar kurs blev inställd. Kanske något där som jag redan vet men behöver studera mera?Funderar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.