Vilket orakelkort drar du för dig själv idag? Hur tolkar du det innan och stämde din tolkning när dagen är över? Använder du samma lek alltid eller olika?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag drar inte orakelkort varje dag, i bästa fall kan det bli ett i veckan. Jag drog ett för några dagar sedan från " Magical Unicorns" och det som står är: Change - The changes that you´re going through are positive.
Har funderat på det meddelandet men just nu tycker jag inte det känns så!
Dagens orakelkort drar jag från Budskap från dina änglar (Doreen Virtue). Det är Rochelle, som säger följande till mig: "Eftersom du hedrar och följer ditt hjärta, kommer välstånd till dig nu".
"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)
Drog ett kort i går från Magical Unicorns (Doreen Virtue) Listen to your true feelings, don´t let others talk you into doing something that you know is wrong.
Behövde ett nytt kort idag, så jag drog "Let go of stress!" Så utmärkt bra det passade just nu, för det har varit en period med massor av olika stress i olika situationer!
Jag fick två kort idag - Choose peace och Artistic expression. Jag ska fatta det beslut som ger mig en känsla av frid, och jag ska ge utlopp för mina konstnärliga förmågor.
"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)
Drog återigen "Let go of stress" - Don´t take on other people´s stress. Breathe it out now. Ett kort som verkligen passar in de här dagarna och tiden. Passar även bra till mitt dagens tarotkort!
Jag drog kort från Talking to heaven mediumship cards, och fick två. "We have been together in dreams" och "Believe in yourself - you can do it". Jag vet precis vem det är från. Det är en nära släkting till mig som jag nyligen drömde om, och i drömmen var jag medveten om att han var bortgången så när jag såg honom passade jag på att krama honom, fråga honom hur det är med honom och om han har ett budskap till mig. Han sa att han var väldigt trött och han hade inget budskap ... Men det kom nu, och budskapet i kortet är något han talade om sista gången vi träffades i livet.
Återigen drog jag "Forgive" - It´s time to let go of anger or blame.
Lite konstigt att det kortet dök upp idag, för det pekar på en sak som inträffade för någon dag sedan. Å andra sidan gäller det ju nu också, så jag förstår vad det betyder!
Drog ett nytt kort och det blev samma kort som sist (#27) "Definitely Yes"
Måste vara någon viktig fråga, som jag inte riktigt får grepp om! Har en massa frågor snurrande i huvudet just nu (vem har inte det?), så det är svårt att veta vilken det rör sig om.
Passade på att dra ett orakelkort också, när jag ändå dragit tarotkort. Det blev "Light"- See the light within yourself and everyone else. Igen! Jag behöver verkligen se saker positivt!
Nytt kort "Listen to Your True Feelings" - Don´t let others talk you into doing something that you know is wrong.
Ett bra råd men jag vet inte vad det betyder för mig just nu. Har liksom inte diskuterat något speciellt med någon annan om saker att göra antingen sånt jag vill eller inte.
Nytt kort för dagen: "Worth Waiting For" - Your patience will be rewarded. Undrar om det kan vara regnet jag hoppas på?!
Kortet visar en kvinna som sitter vid havet med en svart enhörning och två rävar. Himmelen är täckt med mörka moln. Hon sitter med ryggen mot havet och molnen drar in bakom hennes rygg.
Jag drog ett kort från Gudinnornas vägledning och fick Maria Magdalena - Villkorslös kärlek. Älska dig själv, andra och varje situation oavsett hur de verkar på ytan.
Mitt kort ur Healing med änglarna blev manifestation 😏
Du har manifesterar nya möjligheter och överflöd. Var viss om att du kan uppleva dessa gåvor just nu!
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.