Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Orakel/änglakort

Dagens orakelkort.

2017-09-04 22:20 #0 av: Tarotstollan

Vilket orakelkort drar du för dig själv idag? Hur tolkar du det innan och stämde din tolkning när dagen är över? 
Använder du samma lek alltid eller olika?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-09-04 23:22 #1 av: Tarotstollan

Jag drar inte orakelkort varje dag, i bästa fall kan det bli ett i veckan.
Jag drog ett för några dagar sedan från " Magical Unicorns" och det som står är: Change - The changes that you´re going through are positive.

Har funderat på det meddelandet men just nu tycker jag inte det känns så!

Anmäl
2017-09-05 07:03 #2 av: NeferNefer

Dagens orakelkort drar jag från Budskap från dina änglar (Doreen Virtue). Det är Rochelle, som säger följande till mig: "Eftersom du hedrar och följer ditt hjärta, kommer välstånd till dig nu".

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-09-07 06:59 #3 av: NeferNefer

Ascended masters oracle card (Doreen Virtue). Merlin föreslår att jag ska ägna mig åt energy healing.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-09-08 09:41 #4 av: NeferNefer

Healing cards (Caroline Myss)

Nummer 17. All suffering stems from ignorance, hatred and craving.

Anmäl
2017-09-10 03:32 #5 av: Tarotstollan

Drog ett kort i går från Magical Unicorns (Doreen Virtue) Listen to your true feelings, don´t let others talk you into doing something that you know is wrong.

Anmäl
2017-09-10 08:45 #6 av: NeferNefer

Budskap från dina änglar (Doreen Virtue)

Atena: Det är tryggt för dig att vara kraftfull. Du vet hur du kan vara kraftfull på ett kärleksfullt sätt som kommer både dig och andra till godo".

Anmäl
2017-09-13 03:41 #7 av: Tarotstollan

Jag drog "Forgive" - It´s time to let go of anger or blame.

Tror jag vet vad det betyder men som vanligt, lättare sagt än gjort!Nörd

Anmäl
2017-09-19 01:10 #8 av: Tarotstollan

Fick kortet "Family Culture" - Learn more about your family´s stories and history.   

Anmäl
2017-10-12 02:21 #9 av: Tarotstollan

Fick kortet Hello and Good-bye.
You´ll soon  see that this change will make things better.

Jag har använt denna leken i många år och har aldrig dragit detta kortet innan, så det måste nog betyda något särskilt denna gången!Tummen upp

Anmäl
2017-10-18 03:44 #10 av: Tarotstollan

Behövde ett nytt kort idag, så jag drog "Let go of stress!"
Så utmärkt bra det passade just nu, för det har varit en period med massor av olika stress i olika situationer!Tummen upp

Anmäl
2017-11-01 03:17 #11 av: Tarotstollan

Nytt kort, samma lek som innan.
Fick ordet "True".  Yes, what you´re asking about is the truth.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.