Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 895 ggr
Bappho
2017-07-02 18:38

Aeclectic Tarots forum läggs ner

Jag vet inte hur många av er som brukar besöka tarotforumet på sidan Aeclectic Tarot som har funnits i 17 år och som är, varit det viktigaste forumet inom Tarot. Tänkte bara berätta att det ska stänga igen. 😕😭

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
Tarotstollan
2017-07-02 22:24
#1

Tack för att du berättade! Jag brukar läsa och skriva där inne rätt ofta men det kan ibland gå flera veckor mellan varven.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2017-07-07 04:35
#2

Har nu varit inne på Aeclectic och läst en hel del och det verkar som de flesta där inne är i någon sorts chock och jag förstår dem!😕
Det största problemet verkar nu vara att det poppar upp en massa nya och äldre tarotsajter som verkar kämpa om vilken som skall bli bäst att ta över alla dessa hundratusentals medlemmars ansökningar.
Jag har ingen aning om vilken sajt jag vill bli medlem på, då jag gärna läser och lär mig men tycker det är jättejobbigt att skriva och uttrycka mig på engelska.
Så det enda är väl att hoppa från sajt till sajt och läsa och hoppas på att jag till slut kan bestämma mig.
Är det någon här inne hos oss, som är medlem inne på Aeclectic och har något att säga om det här?🤔
Tråkigt är det i vilket fall som helst, att det skulle behöva bli på detta viset men hennes hälsa är ju det viktigaste!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Bappho
2017-07-21 22:18
#3

Jag blev medlem på forumet The Cartomancy Forum då jag varit och läst där ganska mycket och gillar det.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Tarotstollan
2017-07-21 22:51
#4

Jag valde "Tarot, Tea & Me", kanske väljer något mer forum senare men just nu räcker det med den för stunden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: