Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tolkningar

Tarot at it's best

2017-06-21 19:56 #0 av: pamsi

Hej!
Jag vill bara dela med mig av min "reading" jag gjorde om mig själv igår. Det har tagit tid att gå vidare från mitt förra förhållande. Men nu känns det äntligen som att jag läkt och att den här personen jag försökt manifestera faktiskt är påväg. Det var även honom jag tänkte på medans jag drog de här korten. Jag är nybörjare inom tarot men det var väldigt tydligt för mig att den nya personen är en bra person som jag kan ha en stadig framtid med (four of wands, ten of pentacles) och att jag är på god väg om inte nästan klar med läkeprocessen från mitt tidigare förhållande (eight of swords, five of cups reversed, death reversed).

Ni får jättegärna ge era egna tolkningar av korten jag drog eller berätta något annat roligt som tarot har hjälpt er med! Jag tycker är kul att prata om detta men har tyvärr ingen i min omgivning som tror på sånt här "hokus pokus", som min kompis kallade det...haha!

Anmäl
2017-06-23 09:41 #1 av: Tarotstollan

Alltid kul när korten visar att man är på rätt väg. Lycka till!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.