Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 930 ggr
Tarotstollan
2017-06-12 06:28

Konstigaste stället ni lagt tarot på?

Ja, vilket är det konstigaste stället ni har varit på och lagt tarotkort för andra eller er själva?

För min offentliga del så är det på ett kafé inne i en mataffär och ute på en bänk nere i centrum.
Hemma här så har det väl varit i min säng, vilket verkligen var obekvämt med alla kort och katterna som skulle vara med mitt i alltihopa!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
2017-06-13 06:20
#1

Jag tror inte jag har lagt Tarot på några konstiga ställen … det skulle vara på sängen hos min mans kompis mamma, då. Det ser konstigare ut i text än vad det var.

Jag kanske borde ta med mig tarotleken lite oftare så jag får fler tillfällen att lägga Tarot på konstiga ställen.

Tarotstollan
2017-06-13 06:26
#2

Har man ingen lek med sig, så dyker det inte upp konstiga tillfällen att testa heller!😃
Hittade den frågan inne på www.Aeclectic.net och det var en massa roliga ställen där de hade lagt kort, så det inspirerade mig till att fråga här inne också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2017-06-13 06:29
#3

👍Hoppas det kommer intressanta, märkliga och roliga svar!

Amandla
2017-06-13 11:46
#4

När jag var färsk på Tarot så blev jag en gång inbjuden att lägga korten på en möhippa. Det skulle jag aldrig göra idag 🤪Helt fel stämning med vindrickande och "åh så lustigt, det stämmer ju hahaha" 🤦‍♂️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
powerofthebass
2017-06-15 17:35
#5

För en vän i skolan.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

powerofthebass
2017-06-15 17:35
#6
Annons:
Upp till toppen
Annons: