Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Övningar

Intuitionsövning 22 maj

2017-05-23 05:16 #0 av: Dimocarpus

Sorry försening, jag hade missuppfattat dagen. 

Anmäl
Fråga 1/1

Vad brukar jag dricka innan jag börjar äta på morgonen?

2017-05-23 05:38 #1 av: Tarotstollan

Ljummet vatten med pressad citron i.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-05-23 06:05 #2 av: [NeferNefer]

Jag valde också ljummet vatten med pressad citron i. Det är en utmärkt vana Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-23 06:09 #3 av: Marr

Ljummet vatten & pressad citron som verkar rätt...Glad

Grattis Stollan!Pokal& NeferNefer!Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-05-23 17:26 #4 av: VoxBauers

Ljummet vatten med citron!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2017-05-23 20:05 #5 av: Amandla

Jag trodde på ingefärsshotten. Grattis Stollan som var först med rätt svar! Pokal

Dimocarpus, klicka här: intuitionsövning, om man gör så istället kan ingen kika i förväg på det rätta svaret Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-05-25 07:58 #6 av: Dimocarpus

Tack Amandla! Jag är fortfarande ny i den här med göra QUIZ. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.