Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra egna berättelser

Missfall

2017-05-05 10:46 #0 av: [postmortum91]

Var runt vecka 6 Idag, vaknade av att täcket var helt nerblodat. Jag är så löjlig så jag tror att jag är dömd att "bara" få ett barn. Detta pga att pendeln alltid visat ett barn och ouijabrädet sagt att jag dör när jag är 27. Idag är jag 26. Kanske för både jag och barnet under förlossningen om ett år. Helvete

-Postnatal

Anmäl
2017-05-05 11:26 #1 av: SilverRosen

Beklagar ditt missfall..obeskrivligt sorgligt. Hoppas du finner tröst snart.

Borde man ta 'döden' på ouijabrädet bokstavligt?
Det kanske står för ett avslut i ditt liv, en utbildning, relation, kontrakt, hälsotillstånd, levnadsvanor, tankesätt mfl.

Hur du ska tolka pendeln är jag inte alls insatt i, men jag hoppas du får din önskan om fler barn uppfyllsa.

Anmäl
2017-05-05 22:13 #2 av: Tarotstollan

Så fruktansvärt ledsamt och jag beklagar verkligen.Ledsen
Tycker du skall strunta i vad både pendeln och definitivt ouijabrädet sagt till dig. De ger ledtrådar till oss men de styr inte vårat liv, såvida vi inte låter dem.
Ta din tid, låt ditt sinne och kropp läka innan du tänker på att gå vidare.Kramas

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-05-06 01:46 #3 av: VoxBauers

Beklagar förlusten postmortum! Blomma

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.