Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 1047 ggr
Dimocarpus
2017-04-22 13:56

Sätt att välja kristaller

Hej!

Jag var tidigare på en harmoni mässa och där träffade jag två personer som sålde kristaller. En av dem "spådde" genom att jag hade olika armband i handen och "mäta" med ett instrument och kände av vilka som var bra för mig och vilka inte. Enligt de så behöver man olika kristaller vid olika tillstånd. Jag kände "kraften" genom kroppen och det blev en positiv vändpunkt för mig.  

De bor dessvärre utomlands och åker sällan till Sverige och de kommer inte från där jag bor. Så det är omöjligt för mig att träffa dem.

Känner ni någon som kan "mäta", skulle vilja träffa en sådan person. För jag känner själv inte när jag väljer.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
Totum
2017-04-22 14:27
#1

Jag skulle råda dig att besöka en butik som säljer stenar och kristaller och ta olika slags stenar och kristaller i handen och känna efter vilka som är rätt för dig.

Amandla
2017-04-22 16:21
#2

Jag säger som Totum! Lita på dina egna känslor så blir det bra. Det behöver inte vara någon slags "wowkänsla" du upplever, utan försök att nollställa sinnet och titta lite löst ut över stenarna och se om du dras till någon av dem. Kan vara färg, form eller annat. Det blir rätt sten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: