Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1103 ggr
Tarotstollan
2017-03-01 02:50

Månadens kort Mars 2017.

Var med och dra kort och se hur månaden Mars blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Mitt kort för Mars blev Tornet.
Något jag trott var starkt och stabilt, ser ut att vackla och det kommer inte att hålla i längden, måste gå till grunden och hitta en ny början.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Marr
2017-03-02 08:50
#1

Jag drog Knight Of Cups…

Får nog läsa vad det står för. Önskar jag kunde Tarot…men smyger ju runt här och kanske snappar jag upp lite då & då.😎

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[NeferNefer]
2017-03-02 17:34
#2

Svärdpage fick jag 🙂Jag tolkar kortet som att jag ser tillbaka på allt jag har åstadkommit hittills och sammanfattar mina lärdomar. Jag kommer också att få någon form av konsekvens (bra eller dåligt) av saker jag har gjort förut. Det finns nya planer i luften för min del, men de är inte riktigt klara än och jag vet inte än vad det handlar om, men något kommer att initieras av andra och det kommer på något sätt att påverka mig.

Tarotstollan
2017-03-02 22:19
#3

#1. Vad ser du på kortet Marr, vad känner du för det du ser?
Svårare än så  behöver det inte bli. Detta fixar du!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
2017-03-03 07:34
#4

#3 Stollan… jag tror & kan tänka att jag kan se att jag kan få hjälp av en mogen man eller någon i högre positionsbefattning…det skulle vara hemskt passande i så fall. För behöver en hel del hjälp vad gäller mitt framtida liv & hur jag ska ställa mig till det…

Ska se om jag kan hitta något att läsa om det…men börjar med 1a känslan.

Ska vara uppmärksam denna månaden & ska nog åter ringa ett viktigt samtal idag, till att börja med…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anngerd
2017-03-07 13:31
#5

Mitt kort för marsmånad blev10 bägare. Ett mycket positivt kort vad gäller familj och kärlek. Är just nu singel så vem vet vad som kan händ.

Tarotstollan
2017-04-01 22:05
#6

Mitt kort Tornet stämde mycket bra. Har varit en otrolig jobbig månad. Känslorna har legat på bottnen nästan hela tiden, så nu hoppas jag att det skall vända.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: