Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotleken

Bild på förra inlägget

2017-01-28 09:52 #0 av: westerberg.karin77@gmail.com

Den här menar jag.

Anmäl
2017-01-28 13:19 #1 av: Amandla

Är det din bild eller har du fått lov att använda den? Vill inte vara besvärlig men ber dig tänka på copyrightlagen (se sajtens skrivregler). 

Bilden föreställer Rider-Waite tarot, inte Thoth.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-01-28 19:25 #2 av: westerberg.karin77@gmail.com

Tack! Vet du vilken rider-waite lek det är? Oj det tänkte jag inte på.. Ska jag ta bort den? Jag minns inte vilken sida jag tog den på, den fanns på google men det ca inte från någon privat person. Tack för svar /Karin

Anmäl
2017-01-28 20:42 #3 av: Amandla

Jag tog bort bilden. 

Nej, tyvärr vet jag inte exakt vilken utgåva det kan röra sig, Tarotstollan kanske vet? Det är den med den lila baksidan med ett kors i gult och rött.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-01-28 21:06 #5 av: westerberg.karin77@gmail.com

Tack! Ja då får vi hoppas att hon vet. Jag håller tummarna!

Anmäl
2017-01-28 23:42 #6 av: Tarotstollan

Jag har letat i timmar nuNörd men tyvärr har jag inte hitta något ännu! Jag kommer att ha det i bakhuvudet, så hittar jag det så förhoppningsvis kommer jag ihåg denna tråden.Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-01-29 05:17 #7 av: Tarotstollan

Jag har hittat den efter mycket om och men!Tummen uppSkrattar
Den verkar vara svår att få tag på om man inte letar efter den på Ebay eller möjligen på Tradera.
ISBN nummer: 9783038194354.
Fulla namnet att söka på blir: Tarot. "Tarot cards of A. E. Waite".

Länken går till bilder, så du ser att baksidan är den rätta:

http://www.ebay.co.uk/itm/Rider-Waite-Tarot-in-English-standard-sized-deck-7x12cm-AGM-re-edition-brand-NEW-/291639794847

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-01-29 13:02 #8 av: westerberg.karin77@gmail.com

Åh vad du är snäll tarotstollan som tar all tid för att leta! Tack! Jag tror ändå inte den är rätt. Får jag maila bilden till dig? Jag har den på telefonen men man fick visst inte lägga upp andras bilder här. Kram Karin

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.