Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tolkningar

Årskort för 2017.

2016-12-28 22:17 #0 av: Tarotstollan

Det är hög tid att kanske titta lite på vad för års läxa vi kommer att få nästa år genom att räkna fram vårt årskort!
Så här gör du: lägg ihop ditt födelsedatum + födelsemånad + 2017= ?
Du lägger ihop tills du får tvåsiffrigt men inte över 21, blir det över 21 lägger du ihop de siffrorna också!

Kanske bäst att lägga in ett exempel!
Kalle är född 21 Januari = 21+1+2015=2037=12= Den hängde.

Jag fick kort 8 Styrkan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-12-28 22:32 #1 av: BrittaD

Var fick du 2015 ifrån i exemplet?

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anmäl
2016-12-28 22:51 #2 av: Tarotstollan

Det är bara ett exempel för Kalle, för år 2015!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-12-29 10:02 #3 av: Marr

Jag fick 9 Eremiten & låter spännande. Önskar jag slipper fler hårda läxor...Cool

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-12-29 13:34 #4 av: Nacilia

Jag fick De älskande. Det verkar logiskt utifrån var jag är på väg nu.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.