Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 877 ggr
Nacilia
11/11/16, 10:12 PM

Det kliar!

Hej!

Jag är Nybörjare men har ett litet fenomen som alltid uppstår när jag gör en lyckad läsning och tänkte fråga er om det.

Jag är smålänning så jag säger "pirrar" men för att översätta det för dem som missförstår det ordet så ungefär kliar :) Det pirrar (som jag tycker är mer rättvisande ord) i alla fall i mina handleder ibland när jag håller på vissa kort som jag då väljer, och då brukar läsningen bli tydlig för mig och det stämmer ihop alltihop och ger mig värdefulla insikter (läser inte så mycket åt andra pga Nybörjare men jag har läst lite åt en nära mig och då är det samma princip). När jag inte har något pirr i handlederna så blir läsningen alltid otydlig och svår att förstå, stämmer inte ihop med vartannat. Det blir som magic eight ball: Reply hazy. Try again later! :D 

Det är en rätt obehaglig känsla men jag börjar vänja mig vid den. Jag kan dock inte framkalla den själv så jag vet inte varför den kommer vissa gånger och inte andra, och det verkar som att "pirrkraften" också tar slut efter ett tag så jag kan inte göra flera olika läggningar efter varandra utan att den avtar.  

Brukar ni få en speciell fysisk känsla när ni lägger Tarot? Vilken i så fall?

Annons:
Tarotstollan
11/11/16, 10:57 PM
#1

Tyvärr inte men det låter spännande med ditt pirrande eller stickningar kanske du kan säga också.  En bekräftelse på att det du fått fram stämmer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nacilia
11/12/16, 10:02 AM
#2

Ja stickningar fungerar :)

Upp till toppen
Annons: