Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1533 ggr
Erus
11/1/16, 3:22 PM

Tarot lek med meditationsbilder

Hej, som rubriken säger är jag på jakt efter en lek med meditationsbilder, alltså bilder på personer som sitter i meditation, ungefär som denna bild. https://meditations4all.files.wordpress.com/2012/02/meditation.jpg Någon som har något bra tips?

Annons:
Tarotstollan
11/2/16, 4:46 AM
#1

Intressant ämne! Därför har jag nu suttit och letat både här inne och på olika ställen som jag vet säljer både tarot- och orakellekar men tyvärr hittar jag  ingenting.
Så frågan är var du hittade det kortet någonstans, för nu är jag nyfiken också!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Erus
11/2/16, 6:41 AM
#2

Ja kortet som jag pratade med dig om ser inte som det jag länkade, men är ändå i samma stil.

Amandla
11/2/16, 12:28 PM
#3

Är du säker på att det är just tarotkort? Det finns ju andra sorters kort, som affirmationskort och änglakort bland annat. Det är lättare att söka om man har rätt sökord.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Erus
11/2/16, 6:16 PM
#4

Nej jag är inte hundra, men nästan då jag är välfigt säkef på att det var under ämnet Tarot här på iFokus då jag knappt vart inne på nått annat

Amandla
11/2/16, 6:34 PM
#5

Ok. Då har jag inga idéer tyvärr. Det finns driljoner gamla trådar att söka igenom. Har du testat att göra en bildsökning på google med den bilden du la in här överst?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Erus
11/2/16, 9:20 PM
#6

Nä okej men tackar för försöket! Ja jag har försökt googla bilden men utan resultat. Dyker nog upp när jag minat anar det!

Annons:
Upp till toppen
Annons: