Annons:
Etikettdrömmar
Läst 2576 ggr
[Nahuel_Guidai]
10/16/16, 11:28 PM

Blir spådd i drömmen

Jag hade en jätte konstig dröm just nu, och jag hoppas verkligen att någon där ute kan hjälpa mig!!! Jag hade nämligen en liten "siesta" för några timmar sedan och somnade så himla djupt!😂

Men iaf här kommer drömmen:
Jag vandrar runt i en "centrum" och hör någon röst som säger "Sök efter "Väduren" mittemot väduren ligger butiken du ska gå in"
Så jag ser en butik med en "vädurs" symbol på och mittemot ligger en jätte konstig butik. Väl inne i butiken visar kassörskan mig olika mineralstenar som hon tydligen försöker sälja till mig. Jag berättar för henne att jag "följer en röst"

Då säger hon till mig: "Jaaa du ska till spågumman hennes lokal ligger bara några meter härifrån till vänster"

Okey så jag går till spådamen och möter en ganska ung kvinna, så då säger jag till henne att jag kom för att bli spådd. Vilket hon gärna gör men innan börjar hon göra en konstig ritual med mineralstenar dessa var av rosenkvarz.
Så lägger hon upp Tarot kort i en cirkel ungefär, men just när hon ska lägga dem kommer det fram en massa lekande glada barn.
Jag försöker få dem att lugna ner sig lite för de kanske förstör tarotgrejen och jag vart rädd att de skulle få någon hemsk förbannelse över sig. SÅ de sätter sig åt sidan och kollar på.
Då säger kvinnan: "Angående kärlek kommer du att ha ett långt och vackert förhållande med den du är med, han är med dig därför att han känner sig lugn, du ger honom frid.
Vad gäller karriär så kommer du att behöva satsa på det på en SOMMAR"

Då visar hon ett blommigt och vackert kort och säger: Vet inte xakt varför just en sommar, men kortet visar mig att en sommar kommer att betyda nått för din karriär"

Väl där vaknar jag!
Vad Betyder det att bli spådd i drömmen? ska man lyssna på spådommarna??

Annons:
[Nahuel_Guidai]
10/16/16, 11:32 PM
#1

kan nån snälla hjälpa mig???

Aleya
10/16/16, 11:45 PM
#2

Att gnälla gör inte så saker kommer fortare. Och sedan är det sent på kvällen. Så har du inte fått svar på två dagar så kanske du kan fråga om svar. Det är ingen som är anstalt för att svara på frågor direkt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tarotstollan
10/17/16, 1:12 AM
#3

Det är egentligen bara du själv som kan tolka din dröm. Symbolerna i drömmen kan betyda så olika för oss, så det blir bara våra egna tolkningar som kanske inte betyder det samma för dig.

Så därför ger jag dig bara några frågor, så du själv kan börja tolka!

Brukar du drömma så tydliga drömmar?
Vad betyder tecknet Väduren för dig?
Har du haft funderingar på att gå till en spådam?
Spådamen är en ung kvinna, är det du?
Har du funderingar på att lära dig spå själv?
Rosenkvarts, vad betyder den för dig?
Barnens glädje, har du barn själv, vill du ha barn?
Varför förbannelse på barnen? Anser du att det finns förbannelse?
Mannen som nämns finns han redan i ditt liv?
Vad betyder Sommar för dig?
Vad är din karriär för något, vad drömmer du om att bli?

Som du ser så finns det hur många frågor som helst som du kan arbeta med för att du skall kunna tolka din dröm.
För varje symbol som du tolkar, visar på något i ditt liv som andra människor inte kan se på ditt sätt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Nahuel_Guidai]
10/17/16, 11:38 PM
#4

Tarotstollan!
Tack så hemskt mycket för ditt svar! nu gav du mig en hel del att reflektera över 🙂

Aleya : Ja gnällde inte var bara helt enkelt ivrig för att få svar och tack och lov så fick jag det.
Tack för att du var otrevlig kärlek och fred till dig❤️

Amandla
10/18/16, 12:17 PM
#5

Eftersom TS redan avslutat sitt medlemskap (det ser man på att det är klamrar runt nicket) stänger jag tråden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: