Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1223 ggr
psychotic
9/19/16, 10:09 PM

Snälla hjälp med drömmen

Idag sa min pojkvän att han drömde om mig att jag va i sjukhuset.. Ska berätta va som hände Han sa " du hamnade i sjukhuset och din mamma ringde mig och sa din flickvän är i sjukhuset kom o träffa henne. Han sa jag kan inte jag är i Iran vad ska jag göra hon sa jag vet inte. Sen ringde han sin kompis o sa kan du kolla om hon mår bra eller inte snälla? Han sa okej men sen sa han kan inte förlåt sen sa han snälla kolla om hon mår bra snabbt snälla jag ber dig han sa förlåt men jag kan inte, sen han ringde sin andra kompis och sa snälla kolla om hon mår bra. Han sa okej sen när han gick dit så sa han hur mår du och din pojkvän är Orolig. Jag sa vem är du och vem är min pojkvän? (Jag visste inte vem dem va tydligen) sen vakna han 06:00 och ville ringa mig o fråga om jag mådde bra men jag sov o de visste han så jag vakna 08:00 o då smsa han mig mår du bra jag drömde om dig osv. Vad betyder detta kan någon snälla förklara?

Annons:
Tarotstollan
9/19/16, 10:59 PM
#1

Jag är jättedålig på att tolka drömmar men det verkar vara så att han är orolig för dig, rädd och osäker för att han själv inte kan eller vågar fråga dig hur du mår.
Det är säkert bara en dröm som egentligen inte betyder så mycket.  Alla drömmar behöver inte betyda något mer än att hjärnan sorterar dagens intryck och tankar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
9/19/16, 11:02 PM
#2

x

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Honestyisdead
9/19/16, 11:08 PM
#3

Antagligen betyder det inget speciellt och är inget du ska lägga vikt vid. Det kan vara hans undermedvetna som oroat sig över att han ska förlora dig som partner.

Upp till toppen
Annons: