Annons:
Etiketterastrologinumerologi
Läst 1911 ggr
Arkan
2016-09-06 04:18

Vilket stjärntecken är jag, egentligen?

Förlåt om jag kommer såhär klockan 4 på morgonen med en knäpp fråga.
Jag vet inte riktigt i vilket forum jag ska lägga tråden men jag kan tänka mig att ni här inne iallafall kanske ändå har svaret på min fråga.

Det är nämligen så att jag är född för tidigt, kom liksom till värden genom kejsarsnitt 8 Januari och är därför Stenbock. Men jag har aldrig riktigt känt mig bekväm i mitt tecken. Har absolut inte gått in och läst på djupgående men av det jag läst och hört så känns det inte riktigt rätt. Vissa saker stämmer men mycket gör det inte.
Men sen kom jag på det här med att jag är uttagen för tidigt och var egentligen väntad i Vattumannens tecken.  

Är det/kan det vara så att man blir född i fel tecken om man är som jag, blir född för tidigt?

Annons:
Tarotstollan
2016-09-06 05:39
#1

Tror inte att det finns så många som perfekt stämmer in på sitt stjärntecken.  Jag tycker nog att i det tecken du är född, oavsett om du kom för tidigt eller ej är ditt tecken.
Annars kan du alltid fråga inne på Astrologi iFokus, de är duktiga på sådana här spännande frågor.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Farwuq
2016-09-06 07:13
#2

#0  Skriv och fråga inne på astrologi, ange: år, dag, månad, tid, och plats.

Det är inte bara dagen med soltecknet som är viktigt, tiden bestämmer ascendenten som tillsammans med månen är några av de viktigaste grundpelarna i horoskopet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: