Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1755 ggr
Snöflinga16
8/9/16, 8:59 PM

Hjälp att tyda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Är rätt ny på Tarot men har alltid fått hjälp stöd av min lek när jag behövt, och idag blev det skrämmande rätt men vill vet lite mer ingående om vad detta kan eller ska leda till. Jag använder mig av ärkelänglarnas orakelkort. Min fråga var "vad vill jag göra?" Kort sammanfattning om varför den frågan. jag har djupa depressioner och dålig självkänsla och är i en djup just nu och min psykolog sa till mig att jag ska tänka på vad jag vill göra tills nästa gång. Mitt liv går ut på att leva för andra och vad jag vill är och har aldrig varit viktigt för mig. Varit sjukskriven i snart två år från ett jobb jag verkligen inte vill gå tillbaka till. Tacksam om någon skulle vilja hjälpa mig lite :)

Annons:
Tarotstollan
8/9/16, 10:56 PM
#1

Hej Snöflinga och välkommen hit in!
Lite svårt att svara på dina frågor då du använder en orakellek som redan givit dig svaret. Det enda råd jag kan ge dig är att dra några extra följdkort på de kort du redan har.
Dessutom står det väl lite mer i boken som följde med leken?

Det är ju så att tarotkort och orakelkort inte är samma slags kort och många blandar ihop dem. Dessutom läser man dem på olika sätt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Snöflinga16
8/10/16, 2:09 PM
#2

Tack för hjälpen! Det blev mycket klarare nu. 😊

Upp till toppen
Annons: