Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 850 ggr
Tarotstollan
2016-08-01 01:53

Månadens kort Augusti 2016.

Var med och dra kort och se hur månaden Augusti blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Mitt personliga kort för denna kommande månad blev Eremiten.
Inte så förvånande tycker jag, en fortsättning från förra månaden med tänkande och planering.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
2016-08-01 04:53
#1

Mitt personliga kort blev 8 svärd.

greenseng
2016-08-01 09:12
#2

  Och mitt blev 6 of Cups. ( Bägare 6 ).

Det förflutna uppsöker nuet och bringar en gåva.
Skall bli spännande!

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Tarotstollan
2016-09-01 02:00
#3

Mitt kort var ju Eremiten och det har verkligen stämt. Det har nog aldrig varit en sådan lugn och självisolerad Augusti månad tidigare. Jag har tänkt och planerat massor, inte nödvändigtvis bestämt mig för något men tanken är väl halva processen, eller?😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2016-09-01 07:13
#4

Jag hade 8 svärd. Det har varit jobbigt och svårt, bland annat har jag varit på begravning, men jag har också lärt mig mycket om min egen roll i hur jag upplever det som har hänt mig nu och förr.

greenseng
2016-09-01 18:58
#5

Mitt var ju 6 of Cups.

Och det verkar faktiskt ligga lite i det. Mycket från det förflutna har faktiskt bubblat upp och det har blivit lite mer ordning på det inre torpet.
Många insikter.

På något märkligt sätt känns det som om livet faktiskt har startat om på nytt. Skillnaden är väl att jag är lite bättre rustad att hantera det nu. Åtminstone tror jag det. 😃

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Upp till toppen
Annons: