Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 966 ggr
Tarotstollan
2016-06-27 00:38

Färglägga sin egen tarotlek.

Gillar du att färglägga och tarotlekar? Då kan du slå ihop båda hobbies och samtidigt lära känna din lek extra bra!

http://www.adlibris.com/se/bok/color-your-tarot-deck-9780738749860

http://www.adlibris.com/se/bok/the-tarot-coloring-book-9781622037902

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
kim1980
2016-06-27 01:42
#1

Jag har svårt att hitta en sådan butik, andlig butik .

Tarotstollan
2016-06-27 01:45
#2

Länkarna går till Adlibris, så där kan du beställa direkt på nätet om du är intresserad.
Tyvärr var det väl bara en lek som fanns att beställa just nu, den andra var inte släppt ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2016-06-27 01:47
#3

Under Länkar här ovanför hittar du massor av förslag på olika butiker du kan köpa ifrån!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

kim1980
2016-06-27 01:50
#4

Hum förre drar besöka sådan butik. Men verkar svårt på nära håll.. Vet inte om ger mer tur i Linköping. Klart hade gott om pengar hade valt allt som finns.. Men sån tur har inte jag. . Så lättare drar mig till valet . Vad jag förstådd så ska man välja via energin dragning. Fanns mer en hade trott .

kim1980
2016-06-27 02:05
#5

Osho läste jag en rekommendera . Aldrig köpt via nätet jag.. Mer för känna klämma lukta först . Vart så sen liten.. Ända har lyckas hitta är saltsten lampa . Desperat förra året när min far gick bort. Så vette kudde liknade . Som nära till hands med haeling hjälp på traven .. Men sen så tog det stop i systemet det jag vill ha. . Teknik inte min grej. Sen många blir lurade. . Vem ska tackla mig då . Så mer att inte vågar chansa. Sen lättare använda vägledningen i praktiken. . Jag kan gå en hel dag och längre perioder. leta efter speciell sak.. Nu i veckan så hitta jag till sist .. För göra säkrare i badrummet.. Gissa vad jag hoppa skutta av glädje . Å så svårt bita i hopp så där . Det bara bubblar i en så svårt förklara känslan efter längtad. . Men min vän som känner mig såg hur jag lyste upp som en strål katar lampa ! ♥♥♥ )

kim1980
2016-06-27 02:41
#6

Men kika på dem men de var dessutom på Engelska . Jag kan bara svenska. .

Annons:
Upp till toppen
Annons: