Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1870 ggr
Tarotstollan
4/10/16, 7:57 PM

Var är ni medlemmar?

Vi är över 1580 medlemmar men var är ni alla? 🤔Har ni tröttnat på Tarot eller glömt av att vi finns?😉 Har ni inget som ni undrar över eller vill berätta och dela med er av, när det gäller Tarot?👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
4/10/16, 8:01 PM
#1

Jag är ny här på Tarot jag 😊 Varit med i lekar ett tag dock. För att vara helt ärlig så har jag aldrig gjort något 'tarotigt' eller hur man säger 😂 Men det verkar intressant

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
4/10/16, 8:11 PM
#2

Kul att du svarade Katniss! 👍 Har du någon tarotlek, vilken i så fall?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
4/10/16, 9:53 PM
#3

Tittar in och säger hej! 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fillifjonkan60
4/10/16, 10:08 PM
#4

Ärligt talat så har jag inte tänkt på Tarot på länge 😊


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Katniss
4/10/16, 11:40 PM
#5

#2 nä faktiskt inte. Vet inte hur man gör eller var man köper dem

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
4/11/16, 12:32 AM
#6

#5. Är du intresserad av att köpa någon eller bara läsa här inne?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
4/11/16, 6:10 AM
#7

#6 det hade varit roligt att testa på men tills dess leker jag mest tjugo frågor xD

R.I.P. Anton 💔

Silent_Hill
4/11/16, 6:33 AM
#8

Det var länge sedan jag var härinne. Mycket beror på att jag inte har några tarotkort kvar. Annars hängde jag en hel del här för några år sen och var med i tarotcirklarna :)

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Jessica Holländare
4/11/16, 11:46 AM
#9

Åh, tarotcirklarna har jag saknat. :)

Jag kommer nog alltid vara medlem här men livet bestämmer hur mkt man kan vara här inne.


vinden är min mor
4/11/16, 12:14 PM
#10

Jag är inte så mycket på ifocus alls längre, känns som det står still lite på alla de sajter jag är medlem på.

Visst, vill man ha en levande sajt får man bidra, men ibland så känns det som man inte har något att bidra med.

Lite brist på inspiration helt enkelt.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Amandla
4/11/16, 12:28 PM
#11

Härligt att se att ni svarar 😍Det visar ju att ni faktiskt är härinne och kollar, fast jag och Stollan ibland tror att vi är ensamma här. 

#10 Det verkar vara väldigt lugnt på många sajter just nu…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Christina_46
4/11/16, 3:39 PM
#12

Hejsan 🙂

Jag är här inne och kollar ganska ofta. Men jag känner att jag inte har så mycket att komma med själv. Så det blir mest att jag tittar in en stund.

Det vore kul om det blev en tarotcirkel igen. När man lägger för varandra.

Kram kram från mig 😉

fridelfina
4/11/16, 4:37 PM
#13

Här är jag!

 
 

Annons:
Tarotstollan
4/11/16, 8:13 PM
#14

Jättekul att se att det finns folk kvar som i alla fall läser lite här inne!
Kollade medlemsantalet just nu och det står på samma antal som det gjorde innan jag skickade ut massmedelandet, så ännu är det ingen som har valt bort oss i alla fall!😉
Alla ni som tror att ni inte har något att bidra med tror och känner helt fel, det kan räcka med en hälsning i "Vad gör du nu tråden" eller berätta om dagens kort eller kanske ni sett något ute på en promenad som påminde er om något tarotkort eller vad som helst.
Allt är av intresse för att hålla en sajt levande!👋
Självklart har vi funderat på cirklar men när det knappt är några inne och talar om att de fortfarande är intresserade av Tarot, så blir det ju lite att man tappar sugen och tycker att det är ingen idé för det blir inga som anmäler sig.
En sak som vi testade var att lägga in en topplista med frågor om: "Vad gillar du att göra med din tarotlek", för att se vad folk var intresserade av och att vi sen skulle kunna använda dessa svar till att kunna arbeta vidare med.
Tyvärr var tydligen inte intresset tillräckligt stort för att svara på det förslaget heller men det är ju inte försent, så gå gärna in och tryck i stjärnorna så vi får mer att jobba med!🙂
Har ni annat som ni vill prata om, så var inte rädda för att höra av er till Amandla eller mig!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

silversessan
4/14/16, 1:35 PM
#15

Hej! Vet inte om det är aktuellt att svara här längre, har inte varit inne så ofta den senaste tiden. Jag är ny med Tarot, har några lekar som jag lägger med ibland när jag känner att det behövs eller undrar något. Tycker det är jättekul och det är en av de få saker som får mig lugn så att jag kan slappna av. Men skulle vilja lära mig mer! Just nu tolkar jag ju mest efter vad som står om korten men ibland får jag till mig lite små saker, vill lära mig att kunna tolka helt själv. Skulle vara kul med mer aktivitet här inne, jag har nog inte bidragit så mycket för att jag känner mig lite okunnig 😃

Tarotstollan
4/14/16, 3:23 PM
#16

#15.Denna tråden är väldigt aktuell och vi är jätteglada att du svarat.
Om du har frågor så är det bara att fråga, vi hjälps åt så gott vi kan att svara på alla medlemmars frågor.
Vad för mer aktivitet vill du ha?
Vi försöker att hålla igång och skriva, berätta och fråga om lite av varje när det gäller Tarot men det är svårt att veta vad medlemmarna är intresserade av när de inte är så aktiva och kommenterar i trådarna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

silversessan
4/15/16, 1:07 PM
#17

Okej, tack så mycket! Det låter bra. Jag tänkte mest på att det skulle vara kul om fler medlemmar var aktiva, uttryckte mig lite otydligt 😃

Tarotstollan
4/15/16, 7:24 PM
#18

#17. Tack för svar. Ja, det önskar vi också!👍 För det finns så mycket annat som vi kan prata om, inte bara lägga kort för varandra men det verkar vara det som de flesta bara ser med tarotkort!
Vi har i alla fall fått 3 nya medlemmar sen denna tråden skapades!🙂
Kul, välkomna!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: