Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Orakel/änglakort

Gratis Orakelkort denna helgen för medlemmar.

2016-04-09 19:32 #0 av: Tarotstollan

Nu i helgen 9-10/4 drar jag 1 gratis orakelkort för de som anmäler sig i denna tråden. Jag kommer att använda Doreen Virtues "Life Purpose Oracle Cards" leken.
Har du någon fråga så skriv den i tråden samtidigt som du anmäler dig. Självklart är du medlem på Tarot iFokus och har en liten presentation av dig på din sida.

Jag loggar oftast in på kvällen och då kommer jag att dra korten så fort jag hinner! Jag kommer att dra kort fram till kl. 23 på söndag.
Svaret kommer i denna tråden!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-04-09 19:39 #1 av: Tjeja

Nu är jag ju inte medlem här men tycker ändå att det är ett kul och spännande initiativ du tar Tarotstollan! Hoppas många anmäler sig!  Tummen uppBlomma (även om jag själv är lite för feg för att delta Skämtar)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-04-09 19:44 #2 av: Tarotstollan

GladTummen upp

Anmäl
2016-04-09 20:46 #3 av: Katniss

Jag är helt oerfaren med tarot, vad är det du menar? 😂

R.I.P. Anton 💔
Anmäl
2016-04-09 21:44 #4 av: fridelfina

Åh, det vill jag vara med på!

Min fråga är: Vad skulle min älskade kusinvitamin säga till mig om hon var här på jorden?

Saknar så just idag! Hjärta

Anmäl
2016-04-09 21:49 #5 av: Tarotstollan

Om du menar mig, så erbjuder jag alla medlemmar som vill, att dra ett orakelkort för dem under helgen.
Vill du att jag drar ett orakelkort för dig?

Anmäl
2016-04-09 23:01 #6 av: fridelfina

Såg du mitt inlägg? Vi skrev typ samtidigt....

Anmäl
2016-04-09 23:08 #7 av: Tarotstollan

#4,6. Fridelfina, ja jag såg det nu precis!

Ditt kort blev: Writing.
You heal, inspire, teach and entertain with the Words you write.

Anmäl
2016-04-09 23:41 #8 av: Katniss

Behöver man ha en speciell fråga? Annars får du gärna dra ett kort för mig med 😊

R.I.P. Anton 💔
Anmäl
2016-04-10 00:01 #9 av: Tarotstollan

#8. Nej, Katniss du behöver ingen särskild fråga så kortet jag drog för dig blev: Justice.
Your career brings fairness and protection to others who need your help.

Anmäl
2016-04-10 00:05 #10 av: Katniss

#9 tack :)

R.I.P. Anton 💔
Anmäl
2016-04-10 00:34 #11 av: Mirjah

Såg denna tråd efter mitt inlägg. Ett råd från kortleken i hur jag ska hantera situationen med min kollega? ;-)

Anmäl
2016-04-10 00:47 #12 av: Tarotstollan

#11. Medlem är du men var snäll och skriv lite på din profilsida, så det blir lika för alla.
Jag drar gärna ett kort för dig i morgon, då jag ser att du skrivit lite om dig där.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.