Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 992 ggr
Jessica Holländare
4/2/16, 7:37 AM

Godmorgon 2 april!

Sitter och väntar på bussen för att åka hem och sova. Vad gör ni andra en sån här fin dag?


Annons:
Tarotstollan
4/2/16, 7:09 PM
#1

Hej Jessica! 👋 Kul att se dig här inne, det var längesedan! 👍
Har verkligen saknat alla er "gamlingar" här inne!❤️

Ja, idag är det soligt och fint men vinden den är kall. Har inte gjort så mycket, då jag har saker på hög som jag behöver ta itu med. Jag är en tidsoptimist som alltid tror att jag skall klara allt på 1 timma som egentligen tar minst 5 timmar att fixa!
Jag blir alltid lika förvånad varenda gång, att jag aldrig blir klar i tid!🤔
Så jag går här och plockar lite överallt och hittar aldrig den sista pusselbiten som lägger allt skräp tillrätta!🤪😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
4/3/16, 12:37 AM
#2

Säger också Hej igen, länge sedan! 😃

Just nu sitter jag också försöker ta mig i kragen och lägga mig! 

Tidigare idag har jag städat (extremt) lite… skulle behöva städa mycket mer 🥵

Varit och handlar nya skor och lördagsgodis, ätit sallad till middag och myst med bror och familj med en tekopp.

 
 

Jessica Holländare
4/4/16, 6:38 PM
#3

Ja det var ruskigt längesen. Jag har inte orkat.. Det blev förmkt när jag blev gravid, köpte hus och flyttade, fibromyalgi och lätt havandeskapsförgiftning.. Efter det har jag tappat så mkt.. Så nu äntligen när monstret är två år börjar jag komma i form igen.. :)


Tarotstollan
4/4/16, 8:26 PM
#4

Ja, det låter verkligen som att det blev lite för mycket på en gång. Skönt ändå att du börjar komma tillbaka till dig själv och ditt normala liv.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
4/5/16, 4:35 PM
#5

Låter som att du fick tillräckligt att pyssla med, men härligt att du nu får lite tid för annat och kommit tillbaka!

 
 

Upp till toppen
Annons: