Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1663 ggr
Tarotstollan
2016-04-01 18:15

Månadens kort April 2016.

Var med och dra kort och se hur månaden April blir för dig!
Använd hela leken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Denna April månad drog jag Hjulet som mitt kort. Livet rullar på och det går upp och ner, fram och tillbaka och ibland står det still. Jag skall fortsätta att ta mig framåt med det jag gör och försöka att utvecklas på vägen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jessica Holländare
2016-04-11 14:33
#1

Drog veckans kort idag. Har nog inte rört min tarotlek på flera år så jag börjar enkelt. ;)

Fick upp rättvisan. Känns ju bra. Så jag hoppas på en bra och rättvis vecka.


Silent_Hill
2016-04-19 06:52
#2

Jag har precis införskaffat mig Osho zen Tarot kort. En lek som jag hade förut men som kom bort i en flytt. Drog månadens kort igår och fick kortet "Transformation" vilket tyder på att man bör släppa taget för att komma vidare. Lägg undan alla tvivel och bara gör. Tänk inte för mycket.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Corgitok
2016-04-19 10:50
#3

Jag vet inte hur man gör, kan någon hjälpa mig?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Tarotstollan
2016-04-19 22:51
#4

#3. Hur menar du?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Corgitok
2016-04-21 16:42
#5

#4 Jag vet inte hur man får reda på månadens kort. Behöver man en speciell kortlek för det eller vadå?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Tarotstollan
2016-04-21 22:05
#6

Du drar ditt månadskort ur tarotleken, precis som det står i trådstarten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Corgitok
2016-04-22 18:07
#7

Jag är inte kunnig och har inga tarotkort så kan inte göra detta. Trodde inte man behövde göra det själv, aja. :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Tarotstollan
2016-05-01 02:20
#8

Mitt kort var ju Hjulet och det har "nog" (får jag väl säga) rullat framåt väldigt sakta eller vissa dagar stått helt still tycker jag. Kan ju ha med min rastlöshet att göra, som gör att jag bara vill framåt inom vissa saker och annat vill jag bara att tiden skall stå still med!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: