Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2093 ggr
fridelfina
1/9/16, 10:13 AM

Helt OT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter och lyssnar på brasan som brinner i kaminen, slöar i soffan och tittar utanför fönstret på skogen som är snötäckt. Ingen mer än jag vaken i familjen. Vilken vacker värld just här! Jag fångar nuet, Carpe Diem Önskar er en härlig helg!

 
 

Annons:
Torparmor
1/9/16, 10:49 AM
#1

Här snöar det lite lätt, -13 grader ute.  En kopp nybryggt kaffe, en liten bit rabarberpaj med glass - och jag mår så bra. Hör att någon vaknat och ställt sig i duschen 🙂


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Mysan_
1/9/16, 10:56 AM
#2

Trevlig helg! Ni verkar ha det bra. Själv mår jag inte toppen just nu, men 2 nya stenar kommer hem idag och dom kommer nog göra mig lite gladare.

Tarotstollan
1/10/16, 12:27 AM
#3

Här snöar det så fint och det är ovanligt tyst ute. Det är så konstigt, nu när vi äntligen fått lite snö som ungarna kan ha kul med, vad händer då? Jo, de sitter inne!😡 Under dessa två dagar  som gått och det snöat rejält, så har jag sett 5 ungar ute, ca 4-6 år gamla som har passat på att åka pulka.  Inte ens föräldrarna försöker få ungarna att gå ut och passa på att leka i snön när det nu går. Utan istället sitter de inne och gnäller om att det är så snöigt ute och ungarna inte vet vad de skall göra mer än spela dataspel!😎🤪
Själv njuter jag av att se det vackra men har dåligt samvete för alla djur som har svårt att hitta något att äta under detta snötäcke.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: